Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

onsdag 18 april 2012

OrättVist!!

Kan Livet va ibland!! En Känsla som växte sig Större förut idag när jag låg på Alla fyra och Torkade bajs som runnit längs Väggar. "Ska Jag behöva ha det Så Här!!? Slita för å få mat för dagen!! Fy för Det Här! Orättvist!!"
Lilla Anna kanske?.. som Stampar i Golvet och Vill Skrika rätt ut!!
Oftast när jag gör mitt Xtra Jobb som kan bestå av allt från Bajs- o Kisstork till att Beskära träd, oftast Känner jag mig Sååå Tacksam för den Möjligheten. Verkligen. Men Idag var det Inget Kul..
Trött på Att Ta Ansvar och Sköta mig Sååå Redigt! Vad får jag för det, kan jag Undra ibland??? Tänk om man bara kunde skita i att betala Räkningar och allt BajsTorkeri, och Ändå få Belöningar, som Vissa...
 Jaa, har en Liten SurPuppa inom mig.. Och Hon får lov att vara det. För Livet Är Orättvist... Eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar