Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

torsdag 19 april 2012

Landar Hemma...

... I sängen med en Aura fylld av Röklukt. Sån Där Go Rök lukt Ni vet. Öppen Eld, i Skog o mark, brödbak o bark Rök.. Mumma!! Känner mer Frid än innan. Naturen Är verkligen Läkande! På fler sätt än vad vi vet kan jag Tro. Bara att vistas ute i Naturen sänker ju blodtrycket. Och att använda sig av Alla Våra sinnen när vi är ute i det Fria tycks gå rätt In. In i det Upprivna såret som precis slutat blöda. In mellan Och ut i varenda Vrå av mig. Hela mig. Helar mig.
Back to Basic. Back to Nature. Brödbak över Öppen eld och att Kissa Fritt bland Stubbar o Troll. Back to Reality. Andas. O bara Vara. Känna Vinden smeka min Längtande Kropp. Back to Real. Tack Gud!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar