Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

onsdag 18 april 2012

Går o lägger...

.. Mig igen. En timma eller två.. Med Värk.. Sån fruktansvärd värk, i både Kropp o Själ.

Igår såg jag in i HelvetesGapet igen och Döden kändes så Nära. Smärtan av det Förakt som Väller upp inom mig, Föraktet som vill Utplåna hela min existens och det känns som jag inte har några Val. Föraktet, Hatet.. Som Dödar.
VerklighetsFlykt. Nu Tack! Men Jag Har Val idag. I Varje Stund. Massa Olika val.
Valde. Och hamnade bland människor som Vet. Människor som försöker Lära sig att Handskas med Känslor. Det finns hjälp. Jag Är Inte Ensam. Tankarna som far genom huvudet, gamla Tankar. Destruktiva Tankar. Jag får hjälp att se igenom dem. Vad Är Sant? Vad Är Nu?

Jag gick å la mig Igen.. Och Vaknade Upp till en Ny dag. Så Skönt. Det kommer Alltid 24 timmar. Det gör det. Kan Alltid börja Om. Jag började om Denna Dag. Med Nya Tankar. Nya Tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar