Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

måndag 16 april 2012

Närhet..

.. Kärlek.
Intimitet.
Stanna kvar.
Tillåtande.
Inkännande.
Förlåtande.
Accepterande.
Ärlighet.
Tala Om.
Visa mig.

Relationer. Vackert. Sårbart. Skört. Svårt. Lätt ibland.
Underbart när man hittar en Syster eller bror och Det bara finns där. Samförståndet. Känslan av Förståelse. Tillhörighet. Gemenskap. Jag är ju Sååå lyckligt Lottad som har hittat en hel drös me Systrar som jag håller av otroligt mycket. Kvinnor som jag Beundrar och Där Bandet bara Fanns. Det Underlättar. Man möts och Känner Gemenskap från första stund. Som att vi Vet vilka vi Är. Vi känner Varann redan på nått plan.. Kanske sen en annan tid...

Kärlek.
Lycka.
Tacksamhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar