Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

fredag 6 april 2012

FullMåne och LångFredag...

... Vilken Kombination!!!
Känns som en Speciell och Viktig dag.
Långfredagen Är av Kristen Tradition men för mig Är det Viktigt att Hitta egna Traditioner och Veta vad Jag Vill föra Vidare och Ge mening Till.
 Jesus har alltid varit En förebild så jag har inget emot att fira dessa dagar egentligen. Enligt den Kristna Traditionen är detta en Sorgens dag, man minns Jesus Lidande och visar detta genom en Stillsam dag, Inga aktiviteter, Ingen Lek.. För mig passar det Utmärkt med En Dag för Eftertanke, Stillhet och Reflektion. Gå Inåt och Ta kontakt med "Min Egna Mästare"... "Hur Lever Jag?", "Vad Värdesätter jag?", "Vad vill Jag bidra med?", "Vad kan Jag Ge Vidare?".. För Kärlekens Skull.. kan man väl Säga ;D Komma ihåg Vem jag Egentligen Är.. Vad Jag ÄR..


Och Fullmånen med dess Vibrerande Energier. SchMack!! Full Power!! 



Fullmånen denna Långfredag är väldigt speciell.
 Ännu ett ypperligt tillfälle att lämna Det Gamla bakom oss så att Nytt kan födas.  
Kan ju inte detta med Planeter och Hur dem står i Förhållande till varandra och Dess Betydelse.. men Det Finns dem som Kan och Jag har Snappat upp en del Intressant.. ; 


"Fullmåne i Vågen 6.4.2012 : Möte mellan kompromiss och självintresse samt frågeställningen att para ihop sig eller att gå sin egen väg. Här väcks känslor kring rättvisa och att dela med sig. När man erkänner sina personliga behov ger det en bra utgångspunkt för partnerskap och omtanke för varandra."

Fullmånemeditationer sker i olika grupper världen runt och Alla är Välkomna att delta på sitt håll!! Man kan oxå Passa på att Sända Healing Till Moder Jord. Detta Ska jag Absolut ägna mig åt ikväll =)
 Idag den 6 april 2012 mediteras det bland annat kl.  20:00 - 20:30 svensk tid.


"Man kan sända healing till Jorden varje fullmåne. Det är viktigt att veta att Moder Jord nu behöver av den lågfrekventa, jordande, kvinnliga energin från Jordens inre kärna för att hela sig själv. Alltså inte vitt ljus som är den kraftfulla maskulina energin. Dessa healingsessioner har en enormt stor inverkan på helandet av Moder Jord, bortom vad vi kan föreställa oss!  När vi deltar i healingsessionerna får vi även själv de energier vi kanaliserar, vilket stimulerar vår andliga transformation på ett mycket kraftfullt sätt. "

...Frid...
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar