Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

måndag 9 april 2012

Bonus Söndag!!

Underbart!!
Bästa Helgen på bra Länge ;D
Två Söndagar i rad, Gott! Var ute o Dansade till tidigt tidigt igår morse.. Så hela dan igår försvann i Soffan me Film o Mys. Inte van vid att Parta Loss så, Så att få en till Dag för bara Återhämtning är ju Hur Gott Som helst!

Igår, 8 April, 2012.. En Fin dag.. Min 4 Års dag, hihi.. 4 År sen Bella fick Kapitulera och hissa Vit Flagg. 4 År.. på BättringsVägen.. 4 År utan Alkohol o andra Bedövnings- och Flyktmedel. 4 År.. På denna KärleksStig.. Inåt, Uppåt, Framåt!!
Underbart att få Dansa in Denna Dagen på "Feting Stamp" med Nyktra Vänner. Weeeiiii!! Det var Såååå Kuuuul!! Lycka!!
Svårt att Beskriva denna Djupa Tacksamhet, en Varm Go känsla Långt där Inne i mig.. Verkligen från djupet av Mig.. Min Själ.. Mitt Hjärta.. Sååå Tacksam för Alla Vänner, Familj och Annat Gött Folk som Stöttar mig på denna Resa ;D Tack Tack Tack!!

...Med Ett Öppet Hjärta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar