Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

torsdag 5 april 2012

Omställningar..

.. I kroppen och Lite Stress på det så kommer Yrseln! Kraftig sådan idag. Helt Ok ändå.. Vet ju på ett Ungefär vad det rör sig Om. Fick ju en EnergiDos inatt sänt från Californien så jag hade väl väntat mig lite känningar :D
Sen är min Ekonomi helt Kass denna månaden!! Varit sjuk och fick Ingen ersättning från försäkringskassan för dem dagarna så jag Fick Nöja mig med 8100 kronor denna månad. Visst Det Går. Jag har blivit en Mästare på att Leva Billigt! Men det Täääär!!
Nånstans sätter det sig och på mig verkar det vara BalansNerven ;D Blir Vimmelkantig.. Hehe..
Får Jobba Styggt med MedBeroendet nu oxå.. Det går Fetbort!! Men Vad gör man när en Vän inte Förstår och Ser sitt Eget Bästa!!?? Haha.. Precis som Om Jag Veeeet.. Let Go and Let God..

Hur mycket jag Än Vill Hennes Bästa.. Så Måste Hon Vilja Det Själv.. Hemskt o Se någon göra sig Själv Så Illa.. Hemskt å se hur Ovärdigt och kärlekslöst hon behandlar sig Själv..

Been There Done That!!

Meeen Va Jag Är Glad att Jag Väljer Annorlunda idag.. Mitt Nya sätt å Leva.. Inte Alltid Självklart, medvetet eller smärtfritt.. Men Sååå Tacksam att jag Håller mig Vaken! ODrogad. I det som ÄR. Öppen. I Alla Lägen!! Alltid! Eyes Wide Open ;D
Gränslösheten, "Dyssen", Självskadebeteenden, Försvaren, Lättjan, Isoleringen, Utanförskapet, Ångesten, ja Allt det Där som ingår i mitt "sjukdomsbegrepp"..Usch!! Nää, det går Fetbort!

Vill aldrig mer in i Dimman.. Aldrig.. Vaken.. Awakening <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar