Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

lördag 24 mars 2012

Något Trötter denna...

.. Fina Lördagmorgon. Har en del Beslut att ta. Tror jag.. Gällande Relationer. Personer som jag har i min Närhet som egentligen kanske inte är så bra för mig. Men jag vet Inte än.. Splittrad. Hur vet man?
Det är ju inte meningen att en relation ska ge en magont, oro och ledsamhet. Frågan är om det Är personen eller Mina Förväntningar av personen som gör mig Olycklig.. Hmm.. Men har man Inte rätt att Förvänta sig vissa saker??
Som.. Respekt..
Tänker på ett Uttryck.. "Är det Rätt så Är det Lätt, Är det Lätt så Är det Rätt"...
Men.. Alla Relationer Är verkligen inte Lätta..
Men ändå Givande..
Jag Lär mig Sååå mycket Om mig Själv i Relation till andra..
Hmm.. Har lite att fundera Över.. Känna In..
Ber Om Vägledning..
Lämnar Över.. TillsVidare..

Mitt Hjärta Vaknar o Läker.. Förstår att detta Är en del i Processen.. Välkomnar.. Tackar..

Ha en Härlig dag.. O Va Rädda Om Er o Varann!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar