Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

fredag 23 mars 2012

Känner mig Plötsligt..

..väldigt Liten o Ensam.
Sitter här ännu en fredagkväll ensam i soffan. Telefonen mer eller mindre helt tyst. "Ingen som bryr sig om mig", "Ingen som tänker på mig o vill vara me mig". Ja, ungefär dem tankarna snurrar längst därinne. Tillsammans med några Ännu mörkare men jag Vill Inte svarta ner Min Plats i Solen. Bloggen. Här ska Ljuset råda!! Alltid! Men Visst Är jag Ärlig. Just Nu Känns det..
Olikt mig.. Att det skulle vara konstigt eller fel att vara Ensam??
Nånting som blivit mer påtagligt sista året. Sen jag kom på att jag Inte Är en Ensamvarg längre. Sen jag kom på att Jag Behöver Människor. Och att det Är genom Mötena med dessa som jag Växer. Relationer måste ju vara meningen med Livet!! Vill ju vara med människor. Tycker Om det. Närhet. Intimitet.
Njuter av Vänners Sällskap.. Oftast ;)

Så.. Va hände Idag, då??
Ja, det kan man ju undra..
Varit i två situationer då jag känt mig lite bortvald. (har ingen vidare lust att gå in på vad, oviktigt egentligen, det viktiga är ju vad som händer i mig o vad jag gör med det.)
Är jag då väldigt trött som idag så blir det Inge bra. Då kommer hela Ensamhetspaketet och Utanförskapskänslorna.
Behöver antagligen ta upp det i Ljuset ännu en gång. Se det. Erkänna. Välkomna. Omfamna.
Det Är Ok. Bara Känslor.

Känslor.. Som jag Nyss kunde hantera Så bra ;D Och det Där skyddet som jag hade i Drömmen, Ge Mig!! Haha.. Livet Är Komiskt!

Avslöja.
Tillåta.

Välkomna.

GoNatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar