Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

fredag 23 mars 2012

Gomorron Världen!

Halvklara Drömmar kvar på näthinnan. Vatten, Båtar, Hajar, Enorma Fiskar, Island, Fragment ur barndomen.. Mm.. Spännande.. Orkade inte sträcka mig efter skrivboken så det blev inget nerskrivet vid uppvaknandet :/ Då försvinner dem mer eller mindre så fort jag går upp för att möta dagen.. Jaja.. Det kommer En natt till :)
Bearbetat en del iaf, det känner jag.
Hade en Häftig upplevelse.. Simmade i Vattnet med alla dessa Jätte fiskar. Vattnet skimrade i regnbågens färger o Jag var helt fascinerad och tagen av Livet där nere. Var som i en bubbla, kom aldrig riktigt nära Hajarna, var som ett Skydd runt mig men kunde ändå känna samhörighet och närhet till dem. Vi var Ett.
En jätte häftig Upplevelse som jag gärna tolkar Vidare..
Vatten.. Känslor..
Att allt skimrade i Regnbågensfärger tolkar jag som att Allt var representerat, alla slags känslor, kärlek, glädje, lugn, energi, andlighet..regnbågen är också en symbol för Hopp.
Fiskar och Havsdjur symboliserar ofta djupt omedvetna processer och impulser i oss, oxå attityder och drifter vi har gemensamt med hela mänskligheten- det Kollektivt Omedvetna. Kan representera Självet eller Kristus.
Jaa, det var Verkligen en Andlig Upplevelse :)
Man kan oxå tänka "Som fisken i vattnet"- att vara i sitt rätta element. Smidig, Vacker, Fri, Kall, Glänsande. Sexualitet. Fallosymbol. Delfinen, lekfull och klok. Står för Andlig föda som vi alla behöver.

Mm.. Mycket intressant!! Kände mig verkligen hemma, Fri och Trygg :) Det bådar Såklart Gott! Tolkar det oxå som att Jag hanterar mina Känslor på ett bra sätt just Nu, jag har lite distans till dem samtidigt som jag Är Ett med dem, jag Jag Lever Med Dem utan att Identifiera mig med dem allt för hårt och dem tar inte över. Schysst :)

Nu ska jag Ut o Möta Dagens Drömmar o se vad dem har o Erbjuda!

Simma Lugnt ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar