Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

måndag 26 mars 2012

Ligger Här..

.. O Blundar... Tar en paus "mellan 2 jobb". Hämtar lite Kraft. Passar på o kolla Kära Bloggen o uppdatera lite..
Händer så mycket nu och dem här pauserna är Guld Värda. Bara Andas. Vara. Duga.

Förvirring råder, småkonflikter mellan olika röster i mig. Kanske får kalla till "stormöte" ;D
Många "tänk Om.." och "Så Här ska det va".. Andras Förväntningar?? Mina?? Jaa, inte helt enkelt att reda ut.. Därför behöver Jag än mer dessa Stunder av Stillhet. Hämta Hem Mig. Känna In, Vad Säger Hjärtat??.. Intuitionen?? Vad Vill JAG??
För o Bli tydlig i mitt Jag så behöver Vi Enas. Alla "röster", delar av mig.. Vi behöver samarbeta och gå åt samma håll :)
Får ta lite tid till Kommunikation..

Annars Så är det en Väldigt Fin Måndag! Känner Hur mitt Hjärta fortsätter expandera och Kärleken pumpar i blodet <3

Bless Bless..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar