Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

torsdag 15 mars 2012

Längtan efter..

... Gud.
Längtan att Höra Till.
Den Känner jag Väl. Utforskat den sen Jag var Liten. Känt starkt Starkt att Det Finns Nånting Därute, Nånting som Kallar.
Alltid Sökt.
Letat.
Ibland Jagat.
De Senaste åren har jag fått Mer och Djupare Kontakt med min Egen Andlighet. Mitt Hjärta.. Jag har Hittat Inom mig en Kraft, en Kärlek..
En Närvaro, Ett Tillstånd...

Stundtals.. har jag hittat Hem.

Men Jag Söker ännu.. Oftast Utanför mig Själv..
Fastän jag VET.. att Det Jag söker finns Inom mig. Det VET jag.. Men ibland glömmer jag.. Det Finns ju så mycket Spännande "Där Ute".. Och Ibland känns det som att Det Hör ihop..



Just Nu.. Vibrerar Energierna i en Sån Fart att det är svårt att Värja sig. Jag Är Otroligt Påverkad av allt som Sker Runtomkring. Delar Värker. Känslor Vaknar. En Ny Medvetenhet.
Pirrar. Ja, Väldigt Mycket Pirr.
Trötthet fast med en Enorm Energi.. Tryck innanför Öronen.
För Dig som Inte alls förstår mitt Språk och det Jag pratar om, Ja, Du får gärna kalla mig Galen, I Dont Mind ;) Men kan hända känner Du oxå av detta?!
Energier. Jorden. Planeter. Universum.
Hjärtan som Vaknar. Berör. Flyter Samman.

Idag har Jag haft en Väldigt Fin Stund hos FranciskusBröderna här i Jonsered.
 Fick en Påminnelse. Av Det Vackrare slaget.. mest som en Känsla.. Eventuellt ett Minne..
Stillhet.
Behöver Inte Söka.
Tillit.
Jag Är Hemma.
Just Nu.
Kärlek.





...fRiD...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar