Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

torsdag 15 mars 2012

Lutar mig Tillbaka denna Kväll..

... lutar mig Tillbaka och Känner In. Denna Längtan som Ständigt finns vid min Sida.
Denna Djupa kontakt jag har med Källan.
Livet Vibrerar inom mig och Mina andetag blir allt Djupare.
Denna Kärlek jag Känner.
Den Omtanke och Ödmjukhet som Sipprar Längs Ryggraden. Detta Liv...
Här o Nu.. Tillit..
Men Vart Är Jag på Väg? Vad vill Jag?
 Just Nu känns allt Perfekt Precis som det Är..
Funderar på om jag ska vara Kvar här i Jonsered..?.. Kommer jag att Hitta nån inneboende? Eller det kanske inte ska bli så..
Behöver jag Röra på mig?? Flytta?
Visa mig... Vägled mig..
Hur Vill jag att Mina Relationer ska se ut? Hur vill jag att dem ska Kännas?
Vad vill Jag ha? Tvåsamhet? Kärleksrelation? Vad Är Viktigt..för mig.. Just Nu??

Andas ut.. Jag Vet..

... Bless Bless Bless ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar