Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

onsdag 14 mars 2012

En helt Underbar..

.. Dag med Massa Sol, Växtkunskap, Hundar, Hönor, Frisk Luft o Väldigt Gott Sällskap! Sitter o Njuter på min Hemfärd med en utslagen Embla i knät. Känner Värmen o Kärleken som sprider sig i Bröstet. Jag Är så Lyckligt Lottad trots Allt. Haha.. Va gör lite Ensamhetskänslor på den här Färden egentligen?!
 Denna Resa som kallas Livet..
Ibland känns den oerhört tuff o smärtsam men efter såna här dagar så Ser jag Allt från den Ljusa sidan kan man väl säga ;)
Visst Kroppen Värker o Är trött men Det Är Ok.. Mitt Hjärta bankar o Lyckan bubblar i Venerna. Vad mer kan man Önska..??
 O KärleksTussens varma kropp Vilar me Största Tillit i mitt knä..
Liv Är Vackert!





...KäRlEkKäRlEkKäRlEkKäRlEk...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar