Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

fredag 30 mars 2012

Att Vakna..

.. Bli medveten.
UppVaknande.
Att Växa som Människa.
Höja sitt Medvetande..
Tänker tillbaka på mitt Liv. Så här års blir det lätt så. Närmar mig 4 helt nyktra år. Då brukar jag ta en Titt i Backspegeln o se Vad som Hänt.
Denna Resa. Oj oj oj.. Sååå Tacksam!!
Innan levde jag med Andliga Teorier som fyllde mitt Sinne.. Slöt mitt Sinne. "Så här ska det Vara". Följde andras Filosofier och Teorier som en slav. Trodde en himla massa..
Sen hände nått..
Vet Inte riktigt När.. Men nån gång si så där för 4, 5 år sen.. Jag Vaknade Upp.. Mitt Medvetande Flyttade längre ner mot Centrum i kroppen.. Hjärnan, mitt Sinne.. Vandrade ner i Kroppen.. Fyllde mitt Inre och Plötsligt blev Tankar, Visioner, Illusioner så Tydliga Påhitt.. Jag började se mig själv utifrån.. Mitt sätt att Leva, Vara..
Och Sanningar kom till mig..
Äntligen förstod jag..
Allting Hör Ihop..
Allting Är Viktigt..
Jag, Gud, mitt Inre, Yttre, Hälsa, Mat, Motion, Att Ta hand om Kroppen för att hela Inre sår. Allt Är Ett.
Ett Enda Medvetande.
Allt blev Så Självklart. Jag Såg hur Joggingturen Läker mitt Inre.. Hjälper till med Utrensningar som behövs.. Rensar jag på ett plan så följer resten med.. Allting Hör ihop...
Jag Vaknade och Såg Jorden ur ett Helt annat perspektiv.. Utifrån.. Helheten..
Jag såg Mänskligheten och Syftet här på Jorden.. Jag Såg hur Vår Heliga Moder bad Om Hjälp.. Jag Förstod min Roll Här..
Uppvaknande..
Mitt Medvetande expanderade och fortsätter göra..
Livet.. Här o Nu..
Känns så Viktigt och Intressant.. Ibland glömmer jag detta.. Behöver påminna mig.. Här O Nu.. I Ett:het..

Kärlek Kärlek Kärlek!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar