Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

söndag 1 april 2012

Var Nöjd me..

... Allt som Livet Ger...Dada dadaaa.. Nanana..na nana Nnnaaaammm..Glöm bort Bekymmer, Sorger o Besväääär... Haha..

 Söndag morgon och Jag myser av vad Livet har att Erbjuda. Känner mig Tacksam och Glad. Trots Värk o Trötthet, hehe.. Allting har sin Tid och sin Mening.. Jag är i Ständig Process och Allting Är precis som det ska vara. Läker. Tillit i Magen. Fint.
Livet Är skört, sårbart, Vackert...
Känner kärlek... och Vill gärna Dela me mig...

 STOR DOS ; Kärlek Kärlek Kärlek Glädje Glädje Glädje Lek Lek Lek Vår Vår Vår!! Andas!Känn! Njut!

Älskar Livet... Just Nu... Här.. Inget Rus.. Inte sådär hejdlöst som ibland..utan Ganska Stilla.. Förnöjsamt.. med ett Vaket Hjärta.. Magi <3 Tack Tack Tack!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar