Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

lördag 14 januari 2012

Sol och Blå Himmel!

Trotsat Förkylningen idag med en LångPromenad längs Säveån. Jag Fullkomligt Älskar den! "Min Flod". Sååå mycket Kärlek som Flyter fram, ibland helt stilla, ibland i hiskelig fart. I perioder kan det vara Väldigt Lite vatten i ån, men oftast, som Nu, är det Högvatten a la Grande!! Tycker Vattnet verkligen Symboliserar Känslor. Det har ju den Betydelsen Symboliskt sett men.. jag menar verkligen.. på Riktigt.. Eller Ån iaf.. Känner att jag kan Identifiera mig med den. Dens Liv och Rörelse.. som ständigt Skiftar. Som Följer Naturen och Är i Samspel med Vår Heliga Moder. Jorden.
SäveÅn. KraftFull. Skör. Beroende Av. Oberoende. Livfull. ÖverSvämmande. Brusig. Tyst. Stilla...Såå Vacker...Såå Levande.. Läkande.. Gudomlig.. Jaa.. precis som Livet.. Precis som Jag.




           Från Promenaden idag


...med Sol i Sinnet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar