Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

måndag 16 januari 2012

MysMåndag!!

Tillbaks på Grindstugan idag med Meditation och SkogsPromenad på Schemat. Känner mig Enormt Tacksam över denna VardagsLyx! Verkligen få förunnat!! Jag har det egentligen Väldigt Väldigt Bra!
Idag fylls jag av denna Tacksamhet.. O Frid..
Jag Är på Rätt ställe och det känns Meningsfullt. Jag Läker o Bygger Upp mig Själv, jag får Lov att Växa som människa, på Arbetstid :) Visst, Det ger inga stora pengar.. Men en Enorm inre Rikedom! Jag får Lov att bara Vara. Vara Jag. Utan att Prestera.. o jag behöver Inte vara Duktig.. Alla dem maskerna dras snabbt av om jag råkar få på mig en ;D Miljön Är så Tillåtande och Avspänd. I den Lilla Gruppen där jag Är numera. Vintertid blir ju lite annorlunda, inga plantor att ta hand om. Men Vi Utforskar Vår Heliga Moder dessto mer. Ute och går i Skogen.. och Andas.. Mmm.. Med Fokus på Mindfullness och Naturens Läkande Krafter.. Vem skulle Inte må Bra av det??!!

Tack Tack Tack!! Bless Bless Bless!!

Någonting som Oroar mig lite Är den Milda Vintern som Är.. Var Är Snön?? Och nu knoppas det Ute Överallt??! FörVirring..


Hur som... Kärlek till Vår Moder... Massvis med Kärlek..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar