Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

fredag 20 januari 2012

Paus!

Japp!! Fredag och Paus Dag här i Vackra Jonsered! Veckan lider mot sitt slut och jag har fått lite flyt på mina vardagsrutiner. Känns Såå gott faktiskt! Att gå upp på morgonen och iväg till arbetsplatsen, rutin på sömn och mat. Basic, och det har funkat alldeles ypperligt nu i 2 veckor, Me Happy!!
Ger mig Själv massa Gott på Så Gott som Alla Plan :) Motion, Bra mat, FinHäng med Härliga Vänner, Meditation på daglig basis.. Jaa, Det funkar.. Inget som jag tar för givet.. Så att det Flyter på Nu ska jag verkligen Fira idag. Och Ta en sån där Go Slappedag o bara Mysa.. Kanske Måla lite.. Eller Skriva.. Kanske Yoga.. Ta ett Långt bad.. Läsa lite.. Får se vad jag har Lust till. Inga måsten.. Såå Gott!! Kan bara sitta här och Vara Nöjd med Veckan som varit :)) Det känns fint! Älskar mitt Liv idag. Tacksam!!

Vandra i Skönhet... O Glöm inte o Andas ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar