Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

måndag 29 oktober 2012

Mycket som Händer..

.. I och Runt mig. Är i Flera olika processer samtidigt. Svårt o sätta Ord på Allt.

En del av mig Är så Trygg och Lycklig, Tacksam och Nöjd. Verkligen. HelNöjd.. 

En annan del River o Sliter i mig. 
Rastlöshet som pockar. Bella I Guess.. Vill Ut. Vill HA... inte Nöjd, Vill Ha mer, av Allt.. Vill att Nånting ska hända.. Behöver en Kick.. Kanske.. Tror ju att i dessa Lägen är det Stillhet som Gäller. Behöver Lyssna In. Försöker jag Springa ifrån Nått??.. 
Vad Vill jag Egentligen??
Vad behöver jag?
En Del är i Sorg.. kan hända en 30 års Kris ;D Något försenad dock..
Mycket Minnen som jag kommit i kontakt med. Mycket som inte går att göra ogjort.. Eller Göra Om.. Känns som att jag Är i Slutet av en Resa.. men samtidigt Början på Något Nytt.. Spännande.. Vemodigt..
Process Process Process.. Just Gotta Love It ;D

Hur som.. Just Idag Tillåter jag mig att bara Vara i detta.. Hur det Än Är.. Ska Ge mig Själv lite Extra Kärlek och Respekt..

Kram på Er // Anna o Gänget ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar