Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

söndag 7 oktober 2012

Long Time.. No See..

... Älskade Blogg.. Älskade Läsare..

Har haft så mycket runt omkring mig ett bra tag så Bloggen har helt kommit i skymundan :(
Sista veckorna har Lusten att skriva kommit allt oftare men Tiden har varit Knapp. Många bollar i Luften!

När jag Söker i mig själv, Inventerar, Reflekterar.. Över Vad som Sker Inom.. det är då denna blogg kallar..
Går igenom mycket Nya grejer nu som gör att Vissa Förväntningar/Ideer och gamla mönster blir så påtagliga. Det känns intressant och Givande. Tycker Om mig själv Allt mer och det jag Hittar inom är spännande Arbetsmaterial ;D

Jobbar oxå dagligen På min Tacksamhet. Det Gör Under! Börjar dagen med att skriva ner 10 saker jag är Tacksam över. Och Avslutar med att Gå igenom dagen och Plocka ut det som varit Bäst och Tacka för det. Som idag hade Vi en väldigt Trevlig Familjemiddag, Det är jag otroligt Tacksam över för det Värmer Gott att Vi kan Skratta så Gott Tillsammans.. Så TACK TACK TACK!!

TACK är verkligen ett Magiskt Ord! Pröva vettja!! ;)

"Idag har ___________ varit det bästa och jag Är Innerligt Tacksam för __________. TACK TACK TACK!!"


 Bless Bless..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar