Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

söndag 13 maj 2012

Tack Gode Gud!!!

Har blivit BönHörd!! Vaknade med Ett Lugn i magen o Solen som Värmer Gott. Tänk att det Gott Räcker med att Dela sina Tankar o Känslor. Sätta Ord på det som Sker. Ta Upp till Ytan, mot Ljuset. Avslöja. AvVäpna. Gå emot Skammen. Sluta Hålla tyst. Tänk att det Gör Så Gott! Vilket Redskap!! Det vill jag Verkligen Dela med mig av idag. Våga Dela!! Våga Prata om Ditt Inre. Det som Känns, det som Inte Känns. Sätt Ord på Allt det där Mänskligt Knasiga som sker Unuti. Är det nått jag verkligen har fått Erfara så är det att Inget är Särskilt Unikt.. Hur Skamligt eller Udda det känns.. Så brukar det Visa sig att man aldrig Är Ensam om nånting.. Jag Är inte så Unik som jag tycks Tro ibland. Tankar o Känslor inom mig.. Finns i andra oxå... Oavsett Sort.. Fula, knasiga, sjuka, udda, skeva.. Vi har dem.. Allihop.. Haha.. Tror det Är en del av Upplevelsen av att Vara Människa.. Inget Konstigt Alls egentligen.. Så Våga!! Våga Dela! Våga Va!! Stor Kram till Er <3 O Tack för att Ni Finns!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar