Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

onsdag 16 maj 2012

Längtan efter att Ingå..

.. I nått Större. Längtan efter Gemenskap, Familj, Närhet... Aldrig förr har människor levt så Isolerat som vi gör idag. Allt handlar om "Mig". Varje Människa ska klara sig Själv, gå för egen maskin. Alltid. Oavsett. Självständighet, Individualism.. Inte konstigt att denna Längtan börjar Vakna. Helt Naturligt tror jag bestämt! Vi kan väl ändå inte Vara gjorda för Detta?! Ensamhet, Isolering?!?! Nää.. Människan.. Ett FlockDjur? Hur som.. Vi behöver Varann <3 Jag behöver Er <3 Kärlek!

2 kommentarer:

  1. Att dela detta är ett stort steg. Låt oss börja ta på det som fört oss ifrån varandra..Individualismens paradox är att vi behöver andra. Klart en lider när sanningen är att vi alla är Ett med varandra.. /Jenni

    SvaraRadera
  2. ... Värmande.. och Bekräftande Ord... Tack =)
    Ännu en aspekt på det... såklart.. Ett:heten, Hel:heten... Illusionen om Seperation.. Känns Ytterst Verklig.. speciellt idag..

    Meeen.. Vi Kommer Närmre o Närmre.. Tack Gode Gud <3

    Bliss Bliss

    <3

    SvaraRadera