Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

lördag 21 april 2012

Har fått en del Svar...

.. Under kvällen. Nånting Landade i mig men Svårt att Sätta Ord på. En Upplevelse Utöver det Vanliga. Ganska Ordinär faktiskt. Ett möte med En Kvinna. En Själ. En Människa. Ett Liv.
Ett möte med Urkraften Personifierad. En Spegel.. Av mig.. Allt.
Funderar vidare.. O tänker tillbaka på Känslan av att Ha Hoppat av EkorrHjulet. Minns Friheten. Jag tänker fortsätta På Den här Vägen. Jag Är Inte intresserad av att Hoppa på det hjulet igen. MassPsykosen. Nää.. Då tar jag hellre Livet av mig, sa jag en Gång. Menade det nog Allt för Väl..

Tackar för En Underbar dag!

C u Out There!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar