Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

lördag 10 mars 2012

Trööööök..

.... Åkte hem me en Liten Klump i magen... o Nu sitter jag här o Trööööökar. Känner mig Ensam. BakSmälla på allt Mys :/
Sååååå Trött på att Bo Själv!!!
Vill ha en Liten Familj här. Har Alltid Älskat o vara Själv, kallat mig för ensamvarg... men nu vill jag Vara med Flocken. Det Känns som Meningen me Livet. Att Vara Nära Människor. Möten. Att Få spegla sig i Ögon av Kärlek o Ljus. Få Vakna med dem man Älskar.. o Gå o Lägga sig... Lääängtar efter det... Sååå Sååå Mycket..
..och som jag skrivit... Det behöver Inte alls vara Familj som "Man o barn" Nää, jag Är Helt Öppen för hur detta kan se ut.. eller ja.. Inte Helt Vid Öppen.. men.. hehe... Ganska så Öppen.. så Där Lagom =) Kan tex vara Kompisar o deras barn eller.. nått Liknande..
Människor. Möten. Intimitet. Närhet.
KärlekKärlekKärlek

LjusLjusLjus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar