Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

söndag 11 mars 2012

Ännu Mera..

... Ensam :/
En Obekväm Känsla. För det Är Vad det Är. En Känsla. Inte Sann. Eller??... Nää, Just Nu Är jag Själv. Fast Embla är ju här. Men den enda Mänskliga varelsen i min Lägenhet.
Själv. Inte Ensam. Stor Skillnad..
Fast min Känsla säger mig att jag Är det. Ensammast i världen..typ.. Blir Lite Lessen av den Känslan... Puh.. Tung och Bära.. Varför gör jag det då??
Vet Inte...
Pms kanske?
Haft en Härlig dag iaf med Gott Sällskap. Det Njöt jag av. Många Härliga skratt, Fina Blommor och Gott Kaffe :) Så Taaaaack F. :))




Nu när jag tänker efter så är det ju såklart Pms:en.. Det här känner jag ju igen! Mönstret.. men även om jag vet att det är Hormoner som spökar så är Känslan ändå där. Känslan. Oron.
Gnaget. Gapet i Magen.
Lessenheten. Litenheten. Det Rastlösa. Krypande.
Hålet. Tomheten.
Behöver Göra Något. Tror jag. Fylla på. Springa ifrån. Ringa någon. Prata om det. Ignorera. Fly ifrån.
Eller??
Va Vill Känslan?
Va Vill Jag?
Kan jag Välkomna den.
Tillåta. Ta Emot.
 Ge den Uppmärksamhet och Kärlek??
Acceptera?
Kanske..
Låta Tomrummet Eka..
..o Gnaget att gnaga..
Eller..
Fylla mig Själv med Ljus, Kärlek, Andlighet o Gud...?
Stilla Ner mig istället för o Springa ifrån.. Kanske..
.. Finna mig Själv Bortom Allt det Där.. I Allt.. med Allt..
Jag vet Inte..
Trött..
Behöver Vila..

Vila.. Ja.. ; Allt Är Precis som det Ska Vara...

Namaste..

2 kommentarer:

  1. Fantastiskt "Bella"! Du skriver så fängslande och med så mycket känsla att jag rycks med och känner igen mig i det mesta. Samtidigt som du påminner mig och det kan göra ont, men jag behöver det!.

    Kan låta konstigt, men skönt att någon annan delar ens egna tankar och känslor.

    <3

    SvaraRadera
  2. Åå, Taaack :) Mitt Skrivande blir verkligen både roligare och mer meningsfullt om nån annan oxå får ut nått av det :)

    Gott att kunna känna igen sig i andra..
    Jaa, Där ser man.. Aldrig Ensam ;))

    <3

    SvaraRadera