Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

söndag 5 februari 2012

SysterSkap

 Har förmånen att få Vandra på denna Kärlekens Stig med Några av dem Mest Häftiga Kvinnor som finns tror jag bestämt ;)) Makalöst Starka o Inspirerande Kvinnor!
Några av dem är Riktiga EldSjälar som valt att jobba antingen med andra Kvinnor som är Utsatta eller med Barn. Nån av dem Vägleder Kärleksfullt  människor i deras LivsVal.
 Vissa har gått en Lång brokig Väg och Mött både en eller fler Demoner som dem Besegrat och Nu lär ut Hur man kan gå igenom de Sju helveten för att Ta sig till sina drömmars Plats. Att gå från Svaghet.. till Styrka. Från problem till Lösning.
Vissa har Tagit sig upp från Svarta Hål och Lever Idag som Ljusaste Förebilder för andra.
 Min Klan. Flock.
En salig blandning faktiskt. Hehe..
En Klok UggleHona. Hennes Råd Litar jag Blindt på, Tack för det. En ArbetsMyra, Hon lär mig Vikten av Gediget och Ambitiöst arbete. Och att mitt Arbete kan Faktiskt förändra hela Samhället, att jag har en Roll och Hur betydelsefull den Är. Jag kan Göra Något, Förändra, Påverka.
Sen har vi Lejoninnan, Hennes Värme och Kärlek gör mig Lycklig i Alla Lägen. Och Hennes Beskydd kan jag alltid lita på.  Den Vackra Svanen och Jag kan Glittra ikapp och prata Kärlek o relationer i Timmar. GrodMamman och Hennes Styrka ger mig inte bara Hopp utan också en hel del Lekfulla och Roliga stunder. Som Ni hör, en Härlig Blandning av Personligheter! Och detta var bara Några av dem..
 Dem kan vara rätt Olika, både till ålder och val av LivsVäg men En sak har dem gemensamt!
En Enorm Inre Glöd och Kraft. Dem Står med Fötterna på Jorden och Huvudet i Himlen. Och deras Ryggrader Lyser av Guld. Detta Är Kvinnor som inte räds att Vara sig Själva. Dem har Liksom inget annat Val. Du Lär inte missa dem om Du går förbi.. Det finns Nånting Där.. som får dem flesta att hajja till..
KvinnoKraft!!
 O Tänk att Lilla jag får lov att Ha dem i min Närhet. Åå, Beundrar Er Skarpt! Ni ger mig så Mycket! Och Ni vet Vilka Ni Är.. Vem hade Jag egentligen Varit utan Er?! Behöver bli Speglad av andra Kvinnor för att bli Hel. För att bli Jag.
Tack som Tusan!!!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar