Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

måndag 6 februari 2012

MorgonStund..

.. Har Guld i mun!! Trivs med Rutinen att Gå upp i tid o komma iväg på morgonen. Och det Är verkligen inget jag tar för givet. Efter långa perioder av Sömnsvårigheter, depressioner och sjukskrivning så är det Lätt att dagarna o nätterna flyter ihop. Så Tacksam att Sömnen funkar!! Nått av det värsta som finns när det bara inte går att sova. Den hemskaste perioden var för ca två år sen, då sov jag Ingenting på 3 veckor! Så fort jag var på väg att somna Ryckte kroppen till av Panik och Tvingade mig att vara vaken. Hjärnan Ballar ju fullständigt ur och går på högvarv. Alla känslor ligger utanpå o det känns som man vandrar omkring Helt utan hud och på Bristningsgränsen. Fruktansvärt!!! Men tillslut vände det, av sig själv. Puh! Och det Har jag Lärt mig väldigt mycket av. Allting Passerar, Ingenting varar för Evigt. Ibland gäller bara Hålla I o Hålla Ut!! Acceptans.. Tålamod.. O Tillit..

O I Perioder när det Funkar, det Där Basala. TACKA!!
Sååå Tacksam!!

Strax iväg o möta Dagen!

.. Med Tacksamhet i Hjärtat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar