Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

söndag 12 februari 2012

Solen Lyser...

... på mig och Värmer min Frusna kropp. Jag Tinar. Äntligen.
Lugnet, Tystnaden fyller mitt inre.. Här e Jag. Anna.
Just Idag Är vi Sams. Just NU.
Alla "Delar" o Jag. Hehe..
Eniga.
Skönt.
Vi behöver såna här dagar. Då vi bara kan Vara.
Tillsammans. Vara. Njuta. Eniga. Hela. En. One. OneNess..
Precis som i Alla relationer antar jag. Man orkar ju inte med att ha konflikter hela tiden. Och skulle det vara så så kan man ju Välja bort just den relationen. Så enkelt är det ju inte när det uppstår Konflikter i det Inre. Mellan de olika Delarna, personligheterna. Funkar inte Att Välja bort. Prövade det under många år men det blev bara Kaos av det Hela. Haha...
Så.. Vi har fått Börja Samarbeta... Och det Ger Resultat =)) Just Idag känns Enighet som en Enorm Vinst!
HelHet. Tystnad. Lugn. Ro. Stillhet. Lycka. Vila.
Vi Arbetar Tillsammans för en Friare Framtid. För ett Helare Nu. Jag Är såååå tacksam.
Har Lärt mig Nått Nytt. Psykosyntes. Heter tydligen det jag Håller på med. Haha... Att dela upp sitt Jag i olika Personligheter, delar, röster... Har inte riktigt haft namn på denna metod innan. Nu har jag fått det. Tror jag. Ska kolla upp detta vidare. Inte för att Det egentligen Spelar någon Roll. Men Ändå... Det Viktigaste Är ju ATT Det Fungerar. Och Det gör det!

Ha en Underbar Söndag Gott Folk! Va Rädd Om Er, Inte För Er.. ;)) Och Ta hand om Ert Inre <3


                                             ...LoveNlightLoveNlightLoveNlight...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar