Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

måndag 13 februari 2012

Seeeeg men Nyfiken..

... På vad denna dag har att Erbjuda. Lite Samhälls Service på Schemat. Först Städ sen Kvinno Jours möte. Mycket att Stå i så det Är bara att Köra. Gasen i botten!..?..hmm.. Nej.. Just d.. Andas..Känn In.. Kroppen Är Trött.. Allt går att göra i ett Lagom Tempo. Andas och Ta det Lugnt får mer bli Melodin idag. Med Närvaro och Högsta Fokus.. Såklart... Allting kommer hinnas med ändå.. Kan hända blir jag Än mer Effektiv.. Hjärnan behöver Syre.. Syre får jag när jag Andas..

Lutar mig tillbaka Här på bussen o ser mig omkring.. Liv.. Rörelse.. På väg.. Jäkt.. Stress.. Barn.. Bandyklubbor.. Mobiltelefoner.. Alla Är vi på Väg Någonstans.. Nånting som ska Göras... Målet.. O just Nu Sitter Vi Här.. Så många Liv.. Så Många Vi.. Så många Jag.. På Väg.. Till.. Mot..
NågonStans..
NågonAnnanstans..
Vartsomhelst..
Förutom till detta Nu..
Det Kommer aldrig Igen..

Passerat..
Förlängesen..
På Väg..

Med Närvaro o Liv..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar