Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

torsdag 23 februari 2012

SjälvKänsla Är en...

... Färskvara. Min har gått ut. Bäst före datum.. Ja si så där 110708.. Haha.. Behöver skaffa Ny. Eller.. Fylla på.. Uppdatera.. Dagligen!
Så Lätt att hamna i massa Grötiga o Kletiga känslor.. Som.. Vad Alla andra Tycker o Tänker om mig.. Det Är Sååå viktigt för mig att Va Omtyckt numera.. Bli Godkänd.. Vara Ok.. Vara till lags.. Går in i det gamla tänket på Fem röda i sociala sammanhang.. Nojjar på att Jag tar för mycket plats, Jag tar för lite plats, Jag uttrycker mig klumpigt, Jag stör för andra, jag borde inte prata, Jag skulle inte sagt så där.. Bl.a. Bl.a. Bl.a.. Detta spinner på i huvudet Xtra mycket när jag Är Trött.. Omg!!! Måste vara vaksam på mina Tankar.. Dras så lätt med i det där och så kommer Känslorna på det. Ingen tycker Om mig.. Värdelös.. Ensam.. Så lätt o hamna i det.. Men Tack Vare min Medvetenhet idag så köper jag Inte det Där!! Nej!! Det där gamla repiga kasettbandet som körs i huvudet och som dessutom hakat upp sig, nej, det tänker jag inte Lyssna på! Omodernt ;D
Får plugga in nåt nytt, Modernt, lite mer 2000-tal ;))
Typ..
Jag Är en Himla Hyvens tjej! Va skönt att Jag duger precis som jag Är! Dessutom Är jag en Härlig, Generös och Omtänksam Vän. Klok och Kärleksfull Är jag me! Tänk de lyckostarna som får Vara med mig.. Nää.. Där tog jag Väl i lite ;D

Behöver Helt klart Öva på att Boosta mig Själv. Tro på mig Själv och att kunna ta emot från andra. Ta In det som sägs å känna att "Ja aa.. Det har Du rätt i! Jag är Himla bra!" :)

Just Nu.. Tack vare dessa Ord så bröt jag de gamla trista replikerna i huvudet.. Stannade bandet.. Cut!!!! Whats Going On??!!
.. Och känslan i magen hänger på.. Så..jag känner mig väldigt Nöjd med den här dan och mig själv. Ibland Är det så Enkelt. Ibland räcker det med att bara Uppmärksamma och Kanske Ifrågasätta det som Sker i Sinnet.. O inte tro så hårt på Rösterna i huvudet!

Tanke ~ Känsla ~ Handling

O SjälvKänslan.. Den Sköna Meditativa Skivan som Älskar Anna o Allt som Är Hon.. Ja Ni vet vilken jag menar ;) Den ska jag somna till Nu!

Nattinatt!!

2 kommentarer:

  1. Jag tänkte att jag skulle bara läsa idag och inte lämna någon kommentar, det gick sådär!.:)

    Jag är inne i en period nu och allt det du har skrivit det sista, är precis det jag behöver ta tag i eller bli uppmärksammad på!. Så tack "Bella".

    Sov gott

    <3

    SvaraRadera
  2. Åå!! Jag som blir Såååå Glad när jag får Kommentarer! Det får du ju inte sluta me ;D

    Taaaack :)) Att Någon annan får nytta av det jag skriver tar mitt bloggande till en helt annan nivå!! Värmer o gör mig Glad!

    Never Alone <3

    SvaraRadera