Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

söndag 26 februari 2012

Sitter Här o Skrattar..

.. Åt mig Själv.. En ganska skön känsla faktiskt. Skratta åt hur jag är Funtad och att Livet Är ganska komiskt!
Var med om ett Jätte Intressant och häftigt Möte nyss. Vill inte avslöja några direkta detaljer.. Men Oj va Gud måste varit inblandad!! Helt Lost här nu... Tack Tack Tack!!
Hade Byggt upp ett Litet Luftslott som jag så lätt gör. Går jag själv med dessa så är det oxå Väldigt lätt att jag Flyttar In i dem, haha.. Var Nästan på väg att göra det den här gången oxå.. men Gud var på min sida och Stoppade det hela i en Väldans fart! Skickade ut en Liten Ängel som med sitt lilla magiska verktyg Stack hål på Bubblan jag var i.. BOOOM!!
Blev lite Omskakad av händelsen.. så Kraftiga Energier i Rörelse nu oxå så jag är helt Tagen här. Men Lycklig! Och Tacksam!



                                                     KärlekKärlekKärlek!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar