Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

torsdag 2 februari 2012

Så Rik, Så Rik!

Jaa, Idag Är en Sån dag! Känner mig Sååå Rik! På flera plan. Just idag känner jag iaf en Enorm Tacksamhet över Allt som Varit. Alla Sår o Jobbiga Känslor har helt klart gjort mig till den jag Är. Och Jag Är Så j-a bra!!! Hehe.. Blir mer o mer Sams med mig själv. Mina delar kommer mer o mer Överens. Känns Fint. Enighet. OneNess.

O Mitt Liv.. Vilken Resa! O Alla Gåvor jag Välsignas med, Idag ser jag dem, Klart och Tydligt! Relationer, Lärdomar, Smärtor, Insikter.. Familjen, Gemenskap, Underbara Vänner.. Såå Mycket Ljus o Kärlek..

Fått den stora Äran att vara med Ett Nyfött litet Mirakel i några dagar. Hon har helt fått mig o Tappa Ordningen här. Helt Underbart att Hålla i henne o Snosa på henne. Ren Villkorslös Kärlek. Hela den här Upplevelsen de senaste dagarna har fått mig att reflektera lite över Livet. Vad jag Vill.. O min Längtan växer sig Starkare.. Helt klart.. Längtan efter barn.. Dessa små Mirakler.. Så Mycket Kärlek.. En sån Rikedom!!

Tack Lilla M för ditt Ljus ;) Och Ännu mera Tack till K som låtit mig vara lite X tra mamma <3
All Kärlek o Lycka till Er!!

..med Tacksamhet o Kärlek..

3 kommentarer:

  1. En bra dag har helt plötsligt blivit bättre!.
    För det du skriver påminner mig om vad jag skall vara tacksam över och samtidigt påminns jag om att jag har det rätt så bra idag!.

    <3

    SvaraRadera