Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

torsdag 2 februari 2012

Helt Kommit ifrån Rutinen..

..att Skriva här :/ Som tur Är Funkar allt annat hyfsat bra :) Har inte haft tid helt enkelt. Massa annat som fyller mina dagar. Livet har börjat kännas Spännande igen och Leendet Är inte långt borta :)) Ser framemot en Härlig Vår och Sommar! Har en del kul grejer framför mig att fixa med, Mycket Trädgårds projekt och Ännu mer Kvinnojours arbete, Lågan för det jobbet växer sig starkare, kan hända har Eldsjälen i mig börjat vakna igen. Hon har varit lite slumrande några år då depression och annat svårt fått mig att Tappa Lusten att Hjälpa andra. Har inte funnits nån ork kvar till det. Behövde hjälpa mig själv. Bara Ta hand om mina Behov. Efter några års fokus på det så känner jag nu då att Orken att Finnas för Andra kommit tillbaka. Känner mig Helare än nånsin och vill gärna dela med mig av det Fina jag hittat. Ska jobba på att hitta Balansen här. Att finnas för Andra utan att Glömma mig Själv. Hålla mig Hel, inte Sugas in i Andra och drivas av Medberoende. Nej.. Det får Lågan i Bröstet att Brinna ut.. Behöver vara Vaksam och Ta hand Om min Låga samtidigt som jag kan Vägleda med mitt Ljus.. Fortsätta Sätta Gränser, Bejaka mig Själv, Vara Ärlig och Sann. Huvudet i Himlen o Fötterna på Jorden helt enkelt ;))

Ha en Underbar Dag.. O Va Rädd Om Dig.. Shine On!

2 kommentarer:

  1. Härligt "Bella" och tack för att du delar med dig!. (Skriv oftare;))

    <3

    SvaraRadera
  2. Åå, Tack Själv :)) Såå kul o få lite respons på skrivandet!

    <3 !!

    SvaraRadera