Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

onsdag 22 februari 2012

I´m Sooo...

... Blessed!!!
Ikväll sitter jag här med en Mindre knut i magen, känner hur Lugnet tar över mig Mer o Mer. Allting Är Precis som det ska Vara. Någon har en plan för mig... Någonting Gott... Så Länge jag gör Bra saker och Tar hand Om Mig så Löser sig Resten.
Haft möte idag ang min arbetsträning. Kommer få stanna i Projektet.. (så gott som..) Så Länge jag Vill.. Lät så iaf.. hehe..
 Det Finns Möjligheter Där. Detta projektet Är precis Nyförlöst och kommer att Växa.. O Jag med Det. Känns Underbart! Precis Där jag Vill vara.. Just Nu...
Inte springa iväg mer.. Ingen Pengajakt.. Ingen Hets.. Inte Söka efter nått annat.. Vara på väg nånstans..Nu Är jag Här...På Riktigt.. Nu har jag Landat.
 Hemma. Puh!
Go Känsla.
Nästa Vecka ska vi börja Så. Och Jag har fått vara med o Bestämma Vad =)) Köpte Frön till Köksträdgården och Till Formträdgården. Känns så Kul och Inspirerande. Ekologisk Odling och Uppbyggnad av en HerrgårdsTrädgård! Åå, Jag Är verkligen i Himmelen ;))
Pengabiten får jag lösa på annat håll.. Gud, Hjälp mig ;)) Visa Mig Hur.. Tack!!

När det kommer till mitt Ideella arbete och StyrelseUppdrag så kan jag Inget annat än o Le även för det. Rädslor kommer o Rädslor Går.
Just Nu Är jag bara Tacksam för denna Enorma Möjlighet. Och Ännu mera Tacksam för Dem som Tror på mig och Stöttar mig i Detta!! Hejja Er! Love You!!!
Vill Verkligen, mer än Allt, Ta mig an dem Utmaningarna och Växa med Dem också =)

2012.. blir Mitt År. Landa, Växa, lära Känna mer av Mig.. På Många sätt..

Thank You God!!!

 Lääängtar...



KärlekKärlekKärlek!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar