Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

torsdag 16 februari 2012

Berg O Dalbana..

.. Upp som en Sol ena dan o Pang!! Ner som en pannkaka! SÅÅÅÅÅ Tröööött idag.. O små ont i kroppen.. Gått o gnällt o undrat va F--n det Är me mig.. Så läste jag ett mejl...

"...   Kanske har du på senare tid lagt märke till stunder av "yrsel" eller  att du är tröttare än vanligt...
Det kan ha att göra med den frekvenshöjningen som sker nu på och runt planeten, som vi naturligtvis blir  påverkade av
- vi är ju ett med allt.  Vi befinner oss i början av 2012 – och det är NU som mänskligheten tar ett stort evolutionärt språng,
enl. många enstämmiga profetior. Denna frekvenshöjning/ medvetande höjningen kan också få oss att "wobbla"
- vi tror att vi mår  dåligt och behöver vila, a tt något är fel... lugn, bara lugn, det hör till processen...
Ju mer du mediterar och kan VILA I DET SOM ÄR JU BÄTTRE MÅR DU.
Det är när du försöker bromsa tåget eller göra motstånd som du mår dåligt. Du skapar lidande för dig själv. 
Att komma kontinuerligt  till meditationerna och ta emot deeksha, ger dig större möjlighet att stiga in i ett uppvaknande tillstånd.
Du kan få uppleva plötslig glädje utan synbar anledning, mer synkronicitet i livet och allt bara känns lätt och utan ansträngning. ..."

Just Jaa!!! Såå är det juuu!! Hur har jag kunnat glömma.. ?? Jag Är ju mkt väl medveten om detta.. Annars... Men det är denna bit jag tappat lite.. Som jag skrev om för ett par dar sen.. Känns lockande o gå på den Meditationen.. Behöver verkligen vara i Det Flödet.. Minnas.. Bli Påmind.. Om Vem jag Är och Vad jag gör Här..
Konstigt.. Egentligen.. Hur man bara kan tappa en Så stor del av sig själv..?? Eller.. Svårt att förklara oxå.. Men det Känns.. Vet inte Vad jag Befinner mig i Just Nu.. Och Det Är helt Ok.. Antagligen så Är Allt Precis som Det Ska Vara.. Tillit <3

Tack för Påminnelsen..

Livet Är Allt Bra Vackert när jag Minns ;)

Nattinatt.. Sweet Dreams!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar