Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

onsdag 4 januari 2012

OrkesLösa Onsdag..

... ändå fått gjort en hel del. Behöver skingra sorgen med lite o göra, tat itu med tråkiga måsten idag. Bra Anna! Och äntligen är arbetsträningen igång igen. Behöver Rutiner för att få ordning på Sömn, Mat mm. Så lätt när man är ledig att Allt blir lite.. ja.. som det Blir.
Känner en Enorm Tomhet och ägnar mig åt rätt Dystra tankar.. Vet inte om det är särskilt bra för mig.. men men.. Dem Är Där.. Försöker mig på det där med att Välkomna det som Är.. o Sen ska jag Släppa det.. är det ju tänkt.. kommer inte riktigt dit.. haha.. *glimten i Ögat*.. Det Är nog så att En del av Mig... antagligen En Stor del av mig... Vägrar släppa.. Sorgen, Smärtan, Saknaden... Honom... :/
Vet inte vad som Är sunt/osunt i det här.. Kärlek.. Besatthet.. Är det inte samma sak ändå?? Eller?.. Det Är väl inte så Konstigt att man Saknar nån som man Älskar?? Om personen ifråga inte finns Närvarande..Och att det blir ett Tomrum?
Ibland undrar jag hur han mår. Och vad han gör... Så klart.. Och ibland Önskar jag att han va Här.. fortfarande.. jaa, jag veeet...
Vet inte om det går Längre o Längre tid emellan gångerna... känns som att det skulle ju vara bra.. om det va så.. Vet inte..

En del andra avslutade.. eller.. mer eller mindre Krashade Relationer gör sig oxå påminda.. som små Hål i hjärtat.. personer jag litat på, släppt in... och Älskat.. som oxå är mer eller mindre... är "borta" nu... lämnar ju nånting kvar här.. hos mig... som Känns... Relationer... lärdomar... Tack.. I Guess ;)


Nattinatt Vackra Goda.. Dröm Sött!!

2 kommentarer:

  1. Nu vet jag ingenting om er relation men, mitt hjärta ville säga till ditt att är han verkligen så Älskvärd om han gjorde dig så Ont...?

    Du (och jag!) förtjänar någon som kan ge dig Allt, men inte behöver göra det...eftersom du (jag ;)) redan har gett dig själv allt det där du Längtar efter och Förtjänar. <3 Kärleken börjar i och med Dig. :) När det är på plats så kommer Han med stort H.

    SvaraRadera
  2. Kloka Du!! Dina Ord Värmer.. Så Sant det Du skriver.. O jag vet ju detta.. Innerst inne.. Glömmer det emellan varven, Så TACK för påminnelsen!!! Klart att Vi förtjänar det!! Och Nu ska jag bara fokusera på o vara Kärleksfull mot mig själv o ge mig själv massa massa Kärlek :)) O vad Längtar jag Efter?? Hmm.. Jaa, det ska jag ge mig själv.. Tack Vackra E. <3

    SvaraRadera