Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

måndag 12 december 2011

Tidiga Måndag Morgon...

... o Jag Är redan Uppe.. Helt Otroligt.. Vakna av mig själv.. o hade ingen Lust å somna om..
Mysigare o gå upp o tända lite Ljus o Rökelse o bara va. Slå på Tv:n o Skriva lite.
 Behöver ta tag i skrivandet. För Min Skull. Mitt Mående. Kommer liksom inte Loss ibland. Motstånd. Mot det som är Bra för mig. Knas. Knatar på o gör "det jag ska". Vissa dagar Är Lättare än andra.
Känns Tungt när Hjärtat gråter. Men det får va så, helt enkelt. Acceptans. Tålamod. Tillit. Svårt. En del Rädslor kommer upp mot Ytan o Jag Välkomnar dem.. Aj.. Det Gör ont.. men det läker.. det Vet jag.. Måste va så.. Snart kommer dagen då jag Vaknar upp, Lättad, med ett leende  utan Saknad, utan Sorg.. Den Dagen.. Välkomnar Jag.. Varmt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar