Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

söndag 25 december 2011

God Jul... Och En Önskan..

... Om Frid och Kärlek till Alla er därute.. Inte bara Nu under Julhelgen... utan Alltid... Alla Dagar :)


men Julen Är ändå en Särskild tid.. av Omtanke o Värme.. En tid då Fler sprider Ljus OmKring sig och Öppnar upp för lite Kärlek.. och också en Tid då det märks extra tydligt om man inte har nått Värmande eller Nån som bryr sig.... de Ensamma och Utsatta.. blir kanske än mer Ensamma..

Jag har Själv förmånen att Vara en Del i olika sammanhang. Jag kan Välja var jag vill vara.. Inte Alla som har det Valet.. Tacksam!!
...God fortsättning...


med Kärlek.. Namaste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar