Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

onsdag 6 juni 2012

Ja till Kärlek..

.. Ja till Intimitet. Men det där med Tvåsamhet. Bygga en Sund Relation till En annan människa. Ingå det där Heliga förbundet. Nu? Våga? Igen? Ork? När Kärleken kommer och knackar på så har man väl egentligen inte några Val.. Eller? Tuta o Köra? Backa? Vuxna Anna vill. Längtar. Och Tror. Lilla Anna.. Nää.. Vet inte.. Kan få med henne på min sida. Hon Litar rätt bra på mig Nu :) Hon känner sig Tryggare o Tryggare.. Men Tvekar, Trevar och Trugar gärna så där i början av en relation. Hon vill liksom testa va Vi går för. Partnern o Jag. Om Vi håller. Börjar Tröttna på hennes Lek. Försöker prata med henne. Lyssnar. Och.. En del av mig köper det hon säger.. Det var inte så länge sen vi blev rejält sårade.. Jag instämmer.. Det gjorde Ont.. Men Nu är Nu.. O Jaa, Vi orkar inte en gång till.. Nää.. Vem gör det? Egentligen.. Meeen.. Man måste Våga för att Vinna.. Eller?? Ber Moder Jord om Helande Kärlek o Fader Himmel.. Skänk ditt Ljus över mina Mörka, Rädda Tankar :) Tack Tack Tack!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar