Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

onsdag 30 maj 2012

Nånting Skaver...

Nånting känns.. Annorlunda.. Avstängt.. Deprimerat.. Ledsamt... Allvarligt.. Min kropp signalerar Total Olycka. Så Trött Så Trött. Men i Magen och längst in i Hjärteroten känns det Varmt och Gott. Är väl Grundmåendet som det Kallas, som Är Gott.. Men Nånting annat gör sig påmint.. Vaknar sammanbiten och vill helst inte gå upp.. Orkar inte.. Kroppen säger strängt ifrån.. NEJ.. Stopp.. Paus.. Tycker jag är rätt bra på o lyssna nuförtiden.. Känns inte som att jag sprungit på för mycket.. Nää.. Känns som att det är något annat den vill förmedla.. Kan hända är Nånting på Väg Upp.. Upp mot Ytan för att möta Ljuset.. Kan det va Rädslor?? Funderar ett slag.. Ber om Vägledning.. Andas.. Det kommer Visa sig.. Eller inte.. Idag är en Sån dag bara.. Acceptans.. Det Är Ok.. Antagligen precis som det ska Vara ;)) Vila.. Ha d Gott Kära Ni! Va rädd Om Er! Med Ljusaste Omtanke..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar