Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

söndag 20 maj 2012

Morron..

.. Mys. Me Mig. Kaffe, Bella, Lilla Anna, VargHonan, Lillpojken o jag, "vuxna" Anna. MorronMöte o checkar av Läget. Hur har vi det? Känner In, Andas Ut.. Ingen orkar säga något. En stor Trötthet breder ut sig Över oss.. Vissa har knappt Vaknat.. Någon vill gå o lägga sig igen.. Men Vi Är eniga.. Vi ska till YogaGames idag och följa med i Flödet där.. Var helt Underbart igår. Många kära återseenden sen förra året. Jobbade från 8-19.30, Känns i kroppen idag så lite Välgörande Yoga på detta blir grymt bra! Smörja lederna o mjuka upp Stelheterna. Förundras över Saker som kommer till mig. Tacksamheten breder ut sig i Bröstet. Detta blir en Härlig dag! Det känner jag. Börjar dagen med en Föreläsning om Ayurveda. Nice! C u Soooon! ..Namaste..


YogaGames <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar