Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

fredag 4 maj 2012

Dagarna går...

.. Och SkrivarLusten lyser med sin Frånvaro...
 Vissa Delar av mig Är väldigt Vakna.. Andra slumrar Sött. Känns Lugnt o Fint inombords Just Nu. Känner mig ganska Vanlig. Vardaglig. Inte alls särskilt Ordinär. Lite halv Grå en dag som denna men Ljust O Fint inom Mig.. Inte alls så Där Färgstark och Vild som ibland..
Mer ljustonade färger med ett uns av grå/brunt i varje klick.. En aning Tyglad.. Anpassad.. Tråkig ;D

 Tillit i Magen..
 Jag har Allt jag Önskar.. Saker kommer till mig hela tiden och jag Tackar Universum Ödmjukast..
Tack Tack Tack <3

 Önskar Er Alla en Ljus och Kärleksfull Dag, Ta hand om Er!

1 kommentar:

  1. Låter som en helt okej dag i detta vackra liv vi lever!.

    Tack och ta ha hand om dig med!. :-)

    <3

    SvaraRadera