Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

onsdag 25 april 2012

Sjukliga Rädslor...

... på Vansinnets Rand?
Musten har gått Ur mig. Likaså mitt Immunförsvar.
Det Har Rämnat.
 Försvaret. Masken. Attityden.
Dem har Evakuerat min Kropp de där Små ImmunFörsvararna. Lämnat sina Poster och Låtit Virusarna anfalla mig. Snyft Snyft ;)
 Och med sig Tog dem Tydligen det Mesta.
 Även det Lilla Psykiska Beskydd jag haft en Tid.
Min SjälvKänsla. Min Trygghet. Min Coolhet ;)
Känner mig Väldigt Liten, Sårbar och Skör.. Ynklig, Snorig och Tjock.
 Lite Rädd oxå. Eller ja, ganska Rädd. Lite Mer Rädd än Lite Rädd. Lagom Rädd kanske?? hehe..
Rädd för.. att Åka buss.
Rädd för Stora Köpcentrum.
Rädd för Att Bli Sedd.
Jaa, jag Är rädd för att Bli Sedd..
Igen.
Sågad. Itu. Igen.
Jag Är Rädd för att Visa Mig. Hela mig. Igen.
Visa Mig..
Och Bli Bränd. På Bål.
Strax efter att Bröstet Fläkts Upp så Benpipor sticker ut och Det Lilla Hjärtat som Vilt Pumpar Blodet som skvätter över Elden... Aj Aj..
Ja, det Gjorde Rätt Ont Sist...
Ska man Våga sig in i den Där Leken igen??
KärLeken?
Det Är Väl antagligen Inget Val jag har. Eller?
Den Tycks bara Drabba en När den Själv har Lust. Den Där Kärleken. Leken med Regler och Ramar jag Inte Förstår.. Finns kanske Inga Alls.. Inget att Förstå.. Den kanske Bara ÄR..

Men.. att Leka med Elden kanske Är Dumt??
Att Liksom Tassa Där Runt Bålet och Försöka inbilla mig att Jag har Nån Slags Kontroll över Situationen. Att Jag har Mina Vapen.. Att Jag har Beskydd..
Kan Hända är det Vansinne?
Vad vet Jag??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar