Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

torsdag 12 april 2012

Lämnat min Lilla KärleksTuss..

... hos hennes StödFamilj ;D SeperationsÅngest.. men Jag VET att Hon har det Jätte Bra och att Hon tycker det Är Roligt. Vi behöver nog båda Träna på detta. Hehe..
Imorgon åker jag iväg igen på Planeringshelg. Nu börjar jag kunna slappna av och det känns lite roligt igen.. Stressat sönder mig ett par dar känns det som... och som följd på det både KatastrofTankar och Dåligt Mående. Nu Är Allt Gjort Iaf och Lugnet börjar Infinna sig... Mycket Tack vare "StödFamiljs Mamman" ;)) Tack Tack Tack.. Det var Verkligen Guld värt att Kunna Lämna min Lilla Gobit Tidigare. Slapp jag tänka på det tidigt imorgonbitti.. Puh!
Nu lite Vila, Sen Bär det av Mooooooot BokeNäs Spa och Resort <3 Sååå TYPISKT att man Inte har En Enda krona till Övers när man åker till såna här fina anläggningar :(( Check It Out ;) Men men... Blir nog mest jobb... så Spa behandlingar får nog ändå utebli.. men ett Dopp eller Två vill jag allt hinna med =) Och Kanske nått Yoga Pass.. ? ;D
Kommer Sakna... och Snyft vad det kommer Kännas Tomt i natt...
Nattinatt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar