Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

lördag 17 mars 2012

Tar ett...

... Djupt Andetag och Tackar Ödmjukast...
Så Glad och Lycklig idag. Varit iväg på Konferens och Årsmöte. Bohus gården. Ett helt Fantastiskt Ställe, Underbart Sällskap och Massa Lyx ;) Mat o Kvinnor i Mängder, Just Gotta Love It!!
Och Jag Är Numera StyrelseLedamot, Vice Sekreterare i Kiv. Kvinnojourer och TjejJourer i Väst. Stolt, tacksam och så Peppad!!
Och Vet Ni... Jag har pratat i Mikrofon inför 40 personer.. Jag.. Haha.. Nervöst till en början såklart men fann mig ganska snabbt i rollen... och Fick tom lite Mersmak ;D Jag Är Sååååå Lycklig! Jag Växer så det Knakar!! Livet blir bara Bättre och Bättre!
Verkligen En Ära att få detta Uppdrag!!.. Verkligen!! Bästa FödelsedagsPresenten!! Tack Tack Tack!!
Började Dagen med några simtag och Yoga i en ljummen bastu :) Sen blev det bara Bättre och Bättre.. 



Sov Väldigt Gott därborta men Nu ser jag framemot att Krypa ner i min egna säng och Gosa med Embla :)

Nattinatt Gott Folk... Och Tack för Världens Bästa Födelsedag!! Bless bless bless...

1 kommentar:

  1. Oj, sicken resa :-) Mersmak på talarstolen?! Ja, det ska bli intressant att se vart detta landar.. Jag säger än en gång - Grattis vännen :-) Lätt att förstå att du e nöjd med denna helgen

    kraaam/ fredrik

    SvaraRadera