Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

måndag 5 mars 2012

Små Enkla Ord..

.. Tänkte Skriva.. Små Enkla Sanningar.. Men Vad vet jag Om Sanningar..?! haha.. Efter Inspiration Igår tog jag fram En Bok som stått o samlat damm ett tag. Bläddrade lite i den o Rös av Välbehag. Jag gör det Nuförtiden. Ofta. Ryser. Ser det som att en Ängel smeker mig för att Bekräfta att jag Är på Rätt väg. TACK!!

Hur som..
Tänk Om det Är Så ;

- att Det som Sker Just Nu, det sker för att jag har något att Lära mig.

- att Jag har något att Lära av varje människa jag möter.

- att inga möten mellan människor är Tillfälliga. Tänk Om det Är Så att varje människa jag Möter är Utsänd!

- att Jag aldrig Är upprörd av de skäl jag tror.

- att Jag Ensam har ansvar för hur jag väljer att Tolka det jag Ser.

Kloka ord.. i vilket fall.. Vill Du Veta mer?! Get The Book ;))

Ur: Att Växa genom Möten, Kaj Pollak

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar