Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

fredag 2 mars 2012

Skam och Självcentrering..

.. Är Verkligen Tillstånd som är mindre behagliga att va i. Och Tanken att Välkomna och Tillåta dessa delar i mig kommer ju såklart Långt efter att deras klor släppt sina tag om mig. Befann mig i en situation förut idag då dessa delar bråkade om Uppmärksamhet. Och vad gör jag?! Försöker Stänga av, Tränga bort, Förneka, Dölja, Verka oberörd mm mm.. Allt annat än det som egentligen Är Bra för mig.. Upp med det! Avslöja! Välkomna! Tillåt! Dessa bitar finns o lever inom mig.. Jag behöver Erkänna dem.. SjälvAcceptans Är Nyckeln till Frihet!
Ibland är det Så otroligt svårt att Visa sig Sårbar.. Och i vissa lägen känns det rent av Förbjudet, Upp me Garden!! Men den börjar bli skör.. Har liksom inte så mycket skydd kvar.. Inga masker.. Inga försvar..
Bara Jag..
O ibland Är jag rädd..
Ibland känner jag mig liten.. O ibland vill jag synas jätte mycket o ibland dör jag nästan av skam. Ibland Älskar jag o leka me människor o ibland känner jag mig Ensammast i hela Världen.. Ofta trivs jag me mig själv men ibland tror jag att Alla vill mig Illa... Allt det där finns Inom mig.. Mörker.. Ljus.. Rädslor.. Kärlek..

Tankar..?!!.. Ställer oftast till det ;D
Eller som Nån skrev en gång, "Jag har lite otur när jag tänker".. Den tycker jag Är bra ;))

Gott, Nu har Jag Landat Här.. I Mig.. Igen.. Skönt!

O Jag Är världens Lyckligaste som har Såå Otroligt Fina Vänner <3 Tack Tack Tack!!

KärlekKärlekKärlek!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar