Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

söndag 4 mars 2012

Har mitt Hjärta..

.. i ena handen och Lilla Anna i andra...
Sårbar...
I Kontakt..
Naken...
Rå..

Det Är Ok..

Önskar mig en Kram mest av Allt..
Plåster på Såren..
Ömhet..
En Klapp..
Någon att Hålla om.. Någon att Älska..

Eller??..
Det Är ju Nu jag Ska ge Detta Till mig Själv!!..??
Klappa mig, Hålla om Mig... Hålla om Lilla Anna... Mmm... Visst.. Det ÄR MYS! Men Ibland kan man behöva lite Extra Närhet.. "The Real Stuff" Liksom.. Hmm.. Haha.. Eller??!!

Ja ja.. Hur som..

Tar Hand Om mig Själv och det Jag Är I på Bästa sätt. Är Kärleksfull mot mig själv. Bekräftar. Bejakar.
En dag i Taget.
Det Viktigaste Först.
Jag. Anna.
Själv..
men Aldrig Ensam..
Det Är Nu det Är extra Viktigt att Jag Står kvar i min Kraft.
Tilliten.
Tillåtandet.
Tålamodet.

Andas.. Ta Det Lugnt... Jorden Snurrar ändå.. Fridens mina Vänner <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar