Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

onsdag 15 februari 2012

Underbar..

...Kväll fylld av Inspiration o Kreativitet! Haft Qvällsträff på KvinnoJouren. Så Givande och Kul! Anna befann sig i sitt rätta element ;) Vill göra mer!!! Haha.. Lågan för det jobbet har verkligen tagit Eld igen. Energi..

Jag blir Starkare och Starkare i mig Själv och kan Ge mer. Dela med mig av Ljuset. Känns Fint.. Vill verkligen sprida Hopp och bidra med Trygghet och Värme. Bjuda på Lite Tillit och Medvetenhet..

Känns oxå Fint att Bara finnas Där..
Vara den som Håller Upp Dörren.. O Tänder Lampan..
Kom in i Värmen min Vän.. Sätt Dig.. Jag Lyssnar gärna..
Känna in.. Vad vill Du göra idag.. Vad behöver Du? Jasså.. Idag vill Du Leka! Ja, Bra Ide! Vi leker!
Hänga me.. När det går.. Kanske Putta på när det går trögare. Visa, Stötta, Förmedla.. Inspirera, Lära o Ge..
Öppna Upp..
Ta Emot och Bejaka..
Det som Sker.. Det som Är..
Ibland kanske Vara den som Bryter isen, den som Vågar och Är Stark.. Men även Den som kan Känna Med och bli berörd..


Jaa.. Fint att Bara Finnas Där.. Se Dig.. Höra Dig..
Finnas För Dig... För Henne.. För Dem... För Den som behöver d.. O Vill..

Idag.. Just idag, Kan jag Det.. För Idag Finns Jag Här för mig! Jag Håller Upp Dörren för mig Själv, Tänder Lampan själv och Lyssnar In.. Just Idag.. Är Jag Här.. För Mig..
För Oss

Möta Andra Människor.. Möta sig Själv.. I Mötet.. Bara Vara.. Låta Det Ske.. Det Därav Underbara.. Mötet.. Kärlek..Mirakel

Jaa, Det Är Allt bra Gott att Finnas Till <3

Tack för en Underbar dag.. O Tack för att Jag Är Jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar